tisdag 29 april 2014

Examensarbete i sommar väder

Jag är just nu mitt uppe i skrivandet av min kandidatuppsats för ledarskap i slöjd och kulturhantverk men solen skiner och det är super sommarväder ute. Jag skriver om Ungdomar i föreningslivet och försöker hitta goda exempel för hur man kan öka ungdomsengagemanget. Skrivandet går ganska bra..... mellan hår slitandet och suktandet efter att få ligga i solen och slappa.


Idag satt jag i sängen och undrade om Afrodite (= min inneboende) spelade musik med fågelsång men det visade sig vara kärlekskranka fåglar i fruktträden. Dessa två bilder har jag fotat en vecka emellan från vår loftgång.

2 kommentarer:

  1. Hej, jag har precis hittat till din blogg. Trevlig läsning. Jag försöker hänga med och förstå vilken utbildning d läser, den verkar innehålla så många olika tekniker?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej jag läste Ledarskap i slöjd och kulturhantverk på Göteborgs universitet. Det är främst en teoretisk utbildning men har gemensamt ett år av praktiska tekniker. Här kan du läsa mer http://utbildning.gu.se/program/program_detalj/?programid=N1LES

      Radera