torsdag 19 september 2013

Nagellacksställ

För ett bra tag sen, innan sommaren såg jag en beskrivning på Youtube på hur man kan göra ett eget nagellacksställ av "fome board" till min förtjusning använder de på Calles jobb sådant för att montera bilder på och får därför en väldans massa spill som bara kastas i vanliga fall. Så jag plockade på mig så många bitar jag kunde som var av någorlunda lämplig storlek och av dem byggde jag den här.

Jag kan inte hitta den videon jag såg men jag har hittat flera liknande och här är en av dem.
Det materialet som Calles jobb använder är klistrigt på ena sidan (för att montera bilder på) så för att så bästa resultat på mitt ställ satte jag fast svart tyg. Jag är riktig nöjd och jag har till och med lite plats om min kollektion skulle växa. Jag har haft lite svårt att veta hur jag skulle förvara mina nagellack och hur jag lätt ska hitta de färger jag vill ha men nu är allt fixat och det ser så prydligt och organiserat ut. På hyllan står även priset i min giveaway som avslutas den 23 oktober 2013

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar