onsdag 27 februari 2013

Sjuk i stället för snickeri


I stället för att lära mig hur man sinkar som mina klasskompisar får göra har jag dragit på mig en sjukdom i helgen och eftersom vi i skolan bara har tre veckor med trä så ville jag gå till skolan även om jag inte riktigt mår bra... Det var ett stort misstag.
Klasskompisarna väntar på genomgång av sinkning

Jag hyvlade på och lyssnade inte när kroppen sa emot och när jag kom hem fick jag ligga i sängen hela resten av kvällen. Jag värk i hela kroppen så mycket att jag mådde illa och fick prickar framför ögonen. Värktabletter hjälper inte heller, men det förrädiska är när man legat still i en timme och tror att det kanske har gått över men det är bara önsketänkande för så fort jag rör mig igen börjar det om igen, klarade inte ens att värma mat åt mig själv.

Mina fulaste raggsockor när jag är sjuk i lägenheten
Idag har jag kunnat röra mig men inte haft orken att gå till skolan, dessutom har jag blödigt näsblod ungefär fem gånger, jag antar att näsan blir irriterad av allt snytande. 

Det känns som om jag faller samman. I morgon får jag skjuts hem till Göteborg igen och på fredag kommer pojkvännen ner och tar hand om mig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar