fredag 5 april 2013

Nya lindade hörlurar med lingarn


Igår kväll lindade jag in mina hörlurar igen, de jag hade innan dessa blev det glapp i och de nya jag fick med telefonen har trasslat och varit tråkiga lite för länge men nu är det löst! 

Jag tycker de är så våriga och fina, lite mer färgsprakande än jag brukar ha men jag kunde i alla fall inte låta bli att stoppa in lite svart i dem och dessa blev fantastiska!

Jag har lindat mina hörlurar väldigt länge och 2010 gjorde jag en beskrivning till 365slojd.se så om du vill linda dina egna kan du hitta grunden här och hur du skarvar och sådan härJag funderar på om jag ska göra en ny beskrivning på hur man gör eftersom jag tror jag skulle kunna göra den bättre.
Så här ser jag ut med mina nya fräscha lurar, jag vet inte hur många jag gjort hittills men de är över 15 i alla fall, flera till mig och ett gäng till släkt och vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar