onsdag 24 juli 2013

Att klippa av sig håret.

Innan vi åkte på semester klippte jag av mig håret, Väldigt mycket hår. Jag han dock inte riktigt med att posta nåt på bloggen om det men nu kommer en riktig post om det.
Jag har haft väldigt långt hår väldigt länge men på sistone har jag tröttnat på att det alltid är i vägen, trasslar in sig i allt eller ligger som en varm päls över ryggen när det är utsläppt därför har jag nästan alltid haft det uppsatt i en knut bara för att hålla det borta.  Det är nåt jag tänkt på länge och funderat över och nu har det blivit verklighet.

Jag har pinnat massor av kortare frisyrer på Pinterest och de tog jag med mig till den enda frisören som jag besökt på 10 år och vi prata om vad som skulle passa mig och det här var vad vi kom fram till.
Jag är jätte nöjd, jag tycker att frisyren passar mig väldigt bra och det är så himla lättare att göra allt.... typ som att ta på sig ryggsäck utan att fastna i allt.
Det här är en före och efter bild på hur mitt hår såg ut innan och hur det ser ut nu.
Här är två före bilder 
Här är alla de bilder som frisören tog åt mig när jag fortfarande var där.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar